Microsoft Dynamics CRM

Microsoft Dynamics CRM er en rigtig god løsning, som alt for får virksomhedsledere kender til. For dem der ikke kender til løsningen, så starter vi med at stille skarpt på CRM.

CRM er en forkortelse for Customer Relationship Management, eller kundehåndtering på dansk. Den kvikke læser vil allerede nu vide, at løsningen fra Microsoft er et værktøj til at håndtere kundekontakten.

Det smarte ved Microsoft Dynamics CRM er at du kan skabe en fantastisk kundeoplevelse gennem Business Intelligence og social indsigt. Der kan opnås store effekter ved Microsoft Dynamics CRM og her er en række af de mest væsentlige:

  • I kan reducere jeres omkostninger og styrke indtjeningen, ved at automatisere de processer der skaber større kundeloyalitet og tilfredshed.
  • En fleksibel løsning, hvor alle kunder kan administreres via apps og andre platforme
  • I kan styrke jeres salg, marketing og kundeservice med én og samme løsning.

I det følgende afsnit ser vi nærmere på hvordan du blandt andet kan opnå en bedre kundehåndtering, ved at anvende løsningen fra Microsoft.

Hvis du ikke allerede kender den, vil du ligeledes kunne få et bedre indblik i hvad den omfatter af muligheder og programmer.

Opnå en bedre kundehåndtering i virksomheden

Microsoft inddeler selv deres Dynamics CRM løsning på fire områder: Marketing, Salg, Kundeservice og Social. Det illustrerer meget godt hvor bredt et værktøj det er.

Det er en samlet løsning, der kan være med til at forbedre virksomhedens kundehåndtere på alle områder.

Microsoft Dynamics CRM giver ansatte muligheden for at opnå bedre resultater med deres markedsføring. En succesfuld marketing kræver nemlig, at alt kan måles og planlægges uden programmer. Det kan du med dette værktøj.

Specielt salgsdelen har det svært i mange brancher, i tider hvor mere og mere foregår online. Kunderne er blevet klogere end nogensinde før og kan nemt finde de laveste priser via prissammenligningssider.

Det kan altså være en stor udfordring at fastholde salgsvæksten og det kræver en helt særlig indsigt i dine kunder og deres behov. Med CRM værktøjet fra Microsoft får du en løsning, der kan bidrage til at skabe stærke kunderelationer og med vigtige sociale data, vil det være nemmere at sætte ind, hvor man kan gøre en forskel.

Kundeloyalitet og “klog” kundehåndtering er afgørende

I dagens globale verden får den enkelte forbruger flere og flere muligheder. Konkurrencen har aldrig været hårdere og det kræver en ekstraordinær indsats fra din virksomhed og Jeres CRM afdeling.

Kundeloyalitet er en af de vigtigste metoder til at fastholde de nuværende kunder og med en klog kundehåndtering og markedsføring, kan I tilmed opnå gode tal i salgsvæksten.

Det er bestemt ikke nemt, for i langt de fleste brancher er konkurrencen benhård. I bør derfor overveje om Microsoft Dynamics CRM ikke kunne være en investering værd. I kommer i hvert fald til at sakke bagud, hvis I fastholder de gammeldags salgs -og markedsføringsmetoder, uden opfølgning, måling og en stor indsigt i kundernes behov.

14. marts 2015Permalink Leave a comment

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *